Levering

Alle pakketten gaan bij ons onbeschadigd de deur uit. Wij hebben strenge afspraken met onze transporteurs. De transporteurs nemen de pakketten van ons namelijk niet in ontvangst wanneer hier deuken/scheuren in zitten.

Mocht u een pakket aangereikt krijgen met een deuk of scheur in de verpakking, accepteer deze dan niet !

Deze schade is dan tijdens transport bij de transporteur opgelopen. U kunt van buitenaf niet vaststellen of de goederen onbeschadigd in de doos zitten, of dat er toch iets kapot is gegaan. Dit is de enige manier waarop wij kunnen aantonen dat de schade niet door u of door ons is veroorzaakt. Alleen zo kunnen wij de producten vergoed krijgen bij de transporteur.

Wat gebeurd er als u het pakket toch accepteert en er blijkt iets kapot te zijn.

Doos met schade: Door het accepteren van het pakket gaat u akkoord met de staat waarin u het pakket aangeleverd krijgt, hiermee gaat de verantwoordelijkheid van de staat van de inhoud op u over. Dit betekend dat mocht de inhoud kapot zijn, wij van DeBo Watersport dit nergens meer kunnen claimen en dit dus ook moeilijk voor u kunnen oplossen.

Doos zonder schade: U ziet geen schade aan de doos, dus u accepteert het pakket. Mocht blijken dat er toch iets niet naar behoren in de verpakking zit.Neem dan direct contact met ons op en zorg dat wij de volgende informatie van u krijgen:

Beschrijf het defect van het artikel

– Stuur foto’s mee waarop aan alle zijden duidelijk te zien is dat de verpakking onbeschadigd is.

– Stuur foto’s mee van het defecte onderdeel

– Heeft het product een type plaatje met een serienummer maak hier dan ook een foto van

Zonder al deze gegevens kunnen wij uw aanvraag niet goed verwerken en zal de verwerkingstijd ernstige vertraging kunnen oplopen.

Wij vragen van u al deze gegevens omdat wij u zo goed en snel mogelijk willen helpen.

Zonder foto’s van de verpakking, het defecte product en het eventuele serienummer kunnen wij u bij schade die bij aankomst blijkt helaas niet helpen.